środa, 25 marca 2020

III.Połączenie wideo-konferencja ( Office 365)

Krótka instrukcja jak prowadzić wideo-konferencję na platformie Office 365.

1. Należy zalogować  się na stronę Office 365 np.  KLIKNIJ TIUTAJ  i zaloguj się.

2. Po wejściu do witryny, klikamy w ikonę TEAMS (zespoły):














3. Po otworzeniu aplikacji TEAMS, wchodzimy w KALENDARZ ( lewy pasek )
a następnie sprawdzamy czy w górnym prawym rogu znajduje się ikona:
ROZPOCZNIJ  SPOTKANIE TERAZ! (u mnie to jest  bo zainstalowałam aplikację na komputerze). 
Jeśli nie masz ikony ROZPOCZNIJ  SPOTKANIE TERAZ, należy pobrać aplikację w następujący sposób:
Po lewej stronie na dole znajduje się ikona - POBIERZ  APLIKACJĘ KLASYCZNĄ( ikona w postaci telewizorka ze strzałką)
i po wciśnięciu aplikacja się pobieramy- cierpliwości, to trochę potrwa i system będzie prosił o powtórne logowanie się i podanie hasła ( logujemy się tak jak do Office 365, czyli  ....@spsmolna.onmicrosoft.com  i hasło............).
 I teraz już powinno pojawić się w Aplikacji TEAMS - kalendarzu-
ikona  ROZPOCZNIJ  SPOTKANIE TERAZ.  Po jej naciśnięciu mamy okno wideo-konferencji










Wciskamy - DOŁĄCZ  TERAZ.
4. Potrzebujemy teraz osób do wideo-czatu, dlatego należy wybrać je wpisując w okienko imię i nazwisko, a wtedy połączymy się.











Teraz druga strona musi odebrać nasze połączenie ( musi wykonać 1,2,3, czyli być w aplikacji TEAMS)- i wcisnąć ikonę: obierz rozmowę z XYZ- wideo-konferencja rozpoczęta.

5. Aby zakończyć- wciskamy okienko z czerwoną słuchawką.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz